Aveți nevoie de ajutor?
X
« Înapoi la lista achiziţiilor
Cererea ofertelor de preturi(Lucrari)

Lucrari de reparatie capitala a acoperisului gradinitei de copii din satul Vertiujeni

Perioada de clarificări
De la 06.05.2021 08:20Până la 14.05.2021 20:30
Perioada depunerii ofertelor
De la 14.05.2021 20:30Până la 21.05.2021 20:30
Licitație
---
Calificare
---
Semnarea contractului
---
Valoarea estimată fără TVA

MDL 630,960.58

Statut

Calificare

Perioada de clarificări

06.05.2021 08:20 - 14.05.2021 20:30

Perioada depunerii ofertelor

14.05.2021 20:30 - 21.05.2021 20:30

Începutul licitației

---

Urmărește-ne:

4 întrebări

Subiectul întrebării:cerințele de calificare
Data:14.05.2021 12:47
Întrebare:1. Legea privind achizițiile publice nr. 131 din 03.07.2015 prevede în art. 22 alin. (3) următoarele: (3) În cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de lucrări, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de volumul şi de complexitatea lucrărilor ce urmează să fie executate şi numai în măsura în care aceste informaţii sînt relevante pentru îndeplinirea contractului, următoarele: a) lista lucrărilor similare executate în ultimii 5 ani, însoţită de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări, în care să se conțină cel puțin un contract de lucrări similare a cărui valoare să nu fie mai mică de 75% din valoarea viitorului contract sau valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală cu sau mai mare decît valoarea viitorului contract. Prin urmare, având în vedere că autoritatea contractantă a indicat în anunțul de participare (pct. 15, subpunctul 12 din anunț) alte cerințe de calificare decât cele prevăzute în lege și anume: a solicitat finalizarea în ultimii 2 ani a unui contract cel puțin egal cu 75 % din valoarea viitorului contract, vă rugăm să modificați cerințele de calificare indicate în pct. 15, subpunctul 12 din anunțul de participare, astfel încât acestea să corespundă prevederilor legale indicate în legea enunțată mai sus și anume: finalizarea unui contract cel puțin egal cu 75 % din valoarea viitorului contract pentru ultimii 5 ani.
Răspuns:14.05.2021 14:01Se vor lua in calcul prevederile legale.
Subiectul întrebării:Clarificare
Data:06.05.2021 22:31
Întrebare:Buna ziua. Cite nivele are cladirea? Contractul este pe 2 ani, care este bugetul pentru 2021 si pentru 2022? Referitor la caietul de sarcini: poz2 Norma de lemn pt astereala? Poz5,6 Diametrul sistemului de scurgere? Streasina ramane nevopsita conform caietului dvs de sarcini?
Răspuns:07.05.2021 05:56Cladirea are un nivel. Bugetul pentru 2021 este de 403000,00lei, pentru 2022 este de 354500,00lei. Norma de lemn pe astereala - conform normativelor in vigoare. Diametrul sistemului de scurgere - la descretia antreprenorului ce va tine cont de aspectul estetic si ergonomic. Include vopsirea
Subiectul întrebării:Lichiditatea generala trebuie sa fie nu mai mica dechit 1 ( 100 % )
Data:06.05.2021 11:44
Întrebare:Ce act solicitați să fie prezentat pentru confirmarea lichidității ?
Răspuns:06.05.2021 12:54Sa fie prezentat Raportul financiar
Subiectul întrebării:Lichiditate generală conform IPO14
Data:06.05.2021 09:11
Întrebare:Vă rugăm să explicați exact ce solicitați prin cerința indicată în pct. 15 subpunctul 11 din anunțul de participare (Lichiditate generală conform IPO14) ? Documentația standard - IPO14 face trimitere la pct. 3 din FDA care nu a fost completat de autoritatea contractantă.
Răspuns:06.05.2021 11:23Lichiditatea generala trebuie sa fie nu mai mica dechit 1 ( 100 % )