Aveți nevoie de ajutor?
X
« Înapoi la lista achiziţiilor
Achiziție de valoare mica(Servicii)

Servicii transport si logistica pentru concursul international Oenofurum 2021 Cehia

Perioada de clarificări
De la 28.07.2021 08:59Până la 30.07.2021 11:00
Perioada depunerii ofertelor
De la 30.07.2021 11:00Până la 03.08.2021 12:00
Licitație
De la 04.08.2021 12:00
Calificare
---
Semnarea contractului
---
Valoarea estimată fără TVA

MDL 35,000.00

Statut

---

Perioada de clarificări

28.07.2021 08:59 - 30.07.2021 11:00

Perioada depunerii ofertelor

30.07.2021 11:00 - 03.08.2021 12:00

Începutul licitației

04.08.2021 12:00

Urmărește-ne:

3 întrebări

Subiectul întrebării:proceduri vamale de import in CZ
Data:30.07.2021 08:12
Întrebare:Va rog sa ne comunicati cate pozitii (tipuri) de vin aproximativ se preconizeaza. Avem nevoie de aceasta informatie pentru a face calculul costului declaratiilo9r vamale de export si import
Răspuns:30.07.2021 08:48Buna ziua, Venim cu urmatorul raspuns: - vor fi 3 tipuri de vin: Fortifiate,seci si brut. Cu respect,
Subiectul întrebării:Documentele procedurii de achiziție
Data:28.07.2021 11:17
Întrebare:Nu avem posibilitatea de a descarca documentele procedurii de achiziție. Nu sunt incarcate pe server Mesajul de mai jos apare cand incercam sa descarcam documentele No file on server: 5693302d-6312-422c-ab98-f6d26d730029-1627462617769
Răspuns:28.07.2021 12:58Buna ziua, Din pacate a aparut o problema de ordin tehnic in cadrul platformei electronice (nu din vina autoritatii contractante). Prestatorul (platforma electronica) a fost notificat/informat despre aceasta, si urmeaza sa fie inlaturat problema respectiva. Va rugam sa verificati mai tirziu ( in mod repetat) la obiectul posibilitatii descarcarii documentatiei. Cu respect,
Subiectul întrebării:Documentele procedurii de achiziție
Data:28.07.2021 09:16
Întrebare:Nu putem descarca documentele procedurii de achiziție
Răspuns:28.07.2021 12:58Buna ziua, Din pacate a aparut o problema de ordin tehnic in cadrul platformei electronice (nu din vina autoritatii contractante). Prestatorul (platforma electronica) a fost notificat/informat despre aceasta, si urmeaza sa fie inlaturat problema respectiva. Va rugam sa verificati mai tirziu ( in mod repetat) la obiectul posibilitatii descarcarii documentatiei. Cu respect,