Aveți nevoie de ajutor?
X

Cum se creează o achiziție

Pentru a crea o achiziție, trebuie să fiți înregistrat în rolul de „Autoritate contractantă”.

Din acest moment, trebuie să parcurgeți 3 etape ale creării unei achiziții.

În meniul principal, accesați secțiunea „Achiziții și planuri”.

În pagina deschisă, faceți clic pe butonul „Adăugați buget”.

Completați toate câmpurile cu informații cu privire la achiziția dvs.

După ce completați informațiile, faceți clic pe 3 puncte din dreapta a bugetului format și mergeți la „Adăugați o sursă de finanțare”.

Completați câmpurile cu informațiile care lipsesc și salvați informațiile.

După completarea informațiilor, faceți clic din nou pe 3 puncte și „ Adaugă Plan”.

După adăugarea informațiilor în „Adaugă Plan”, accesați secțiunea „Planurile mele” și faceți clic pe 3 puncte din colțul din dreapta sus pentru a crea o achiziție.

Completați toate informațiile necesare și încărcați documentele, faceți clic pe butonul „Publicare” și, în termen de 1 minut, oferta dvs. va fi activă.