Aveți nevoie de ajutor?
X

Navigare pe platformă

Platforma de achiziții publice este în continuă modernizare.

În acest moment, pentru comoditatea utilizatorilor, au fost integrate câteva funcții utile. Clopoțel de notificari - aveți ocazia să vă abonați la achizițiile interesate și să primiți notificări în caz de modificări.

Blog - în caz de noutăți privind achizițiile publice, acestea vor fi afișate în secțiunea Blog.

Ghid asistent pentru clienții la crearea licitației. Întrebări-răspunsuri frecvente, astfel încât să puteți găsi rapid răspunsul de care aveți nevoie.

În secțiunea "Profilul meu", veți putea configura notificarea pentru a primi informații numai pe subiectele care vă interesează.

În secțiunea ”Abonamente”, puteți configura notificările pentru noile oferte și le puteți primi pe e-mail.

În secțiunea "compania mea" puteți da și anula accesul diferiților manageri pentru a participa la achiziții.

În secțiunea „Contul meu”, puteți analiza transferul și cheltuielile banilor pentru participarile la achiziții.

În secțiunea „Întrebări frecvente”, ne puteți trimite întrebarea dvs., iar noi vă vom răspunde.